Pewdiepie Must Read!!!

The forums have been archived. Please read this thread for more information.

• Pewdiepie Must Read!!!

Hey pewdie could you read this to all the bros!

Dear The Awesomeness Known As PewDiePie,

I hope you get the chance to read this because i know you get TONS of this stuff everyday with you being so popular and all. But I just want you to know that you are an INSPARATION to all us in the bro army. [For the barrells, well they're just jelous of your awesomeness.] But you have made a big impact on me as well.

I think [No, Im Positive] that you are better than any other youtuber ever. Tobycus,Smosh,Nigahiga and all those other youtubers could learn somthing form you. But i don't hate them. I respect them.They have the guts to make videos for all of us to enjoy and you do too.I just hope you know how much us Bros & Pewdettes [A term I created that describes a girl fan.Clever right?] love you.

One reason I am writing you this letter is because I have some game suggestions for you. Now, I know you get these all the time but these games are EPIC.Here is the game list and a summary of the game:

Corpse Party:
    The game's story is set in Heavenly Host Elementary School (?????????? Tenjin Shōgakkō?), an elementary school that was torn down following the murders and disappearances of several of its staff and students. By the start of the series, another school called Kisaragi Academy (???????@ Kisaragi Gakuen?) has been built over the elementary school site. One night, a group of students from Kisaragi are telling ghost stories about the old school. They try a ritual found online in order to ensure their friendship lasts forever when they are suddenly transported by a mysterious earthquake to another dimension where Heavenly Host Elementary still exists and is haunted by the ghosts of the school's murdered children. The player takes control of the Kisaragi Academy students as they try to find their way home and survive the other mysterious forces that haunt the school. It is for PSP so it can be used on an emulator.
    Pokemon Snakewood:

Now, before you say "What a pokemon game? Why the hell would i play this?" I really think you would enjoy it. I did alot and it was hilarious!!!Pokemon Snakewood is, in essence, Pokemon Ruby IN A ZOMBIE APOCALYPSE!

Your hero (or heroine) wakes up in the ruins of Littleroot Town with a bad case of amnesia. After retrieving a Poke Ball from the wreckage of the lab, you find Professor Birch being attacked by a strange creature that doesn't seem like an ordinary Pokemon... The grateful professor promptly fills you in, and sends you off after your older brother, who's looking for a way to stop the apocalypse.

While obviously Darker and Edgier, Snakewood keeps a very dark sense of humor throughout the story, never quite taking itself too seriously. Its cliches are constantly Lampshaded to the point where it's clearly Better than a Bare Bulb. This can be used ONLY on an emulator which can be downloaded on
    NOPE.
    And if you are reading this, Just know it means alot to me. I will never know if you did read this unless you play the games i suggested [or mention me,MissingnoPokeFactorwhich you don't have to do]Keep posting Heavy Rain,Amnesia And Happy Wheels to make us proud!

Love, Number 1 Pewdette, MissingnoPokeFactor

Brofist............

...................__
    ............./´¯/'...'/´¯¯`·¸
    ........../'/.../..../......./¨¯\

........('(...´...´.... ¯~/'...')

.........\.................'...../

..........''...\.......... _.·´

............\..............(

BROFIST ........... P.S I am the one who named my bird stephano he's an albino lemon parakeet

In SWEEDISH:

Hej pewdie kan du läsa den här till alla bros!

Kära awesomeness Kallas också PewDiePie,

Jag hoppas att du får chansen att läsa detta eftersom jag vet att du får massor av det här varje dag med dig är så populär och alla. Men jag vill bara att du ska veta att du är en INSPARATION för alla oss i bro armén. [För barrells, väl de är bara jelous din awesomeness.] Men du har gjort en stor inverkan på mig.

Jag tror [Nej, Im Positivt] att du är bättre än någon annan YouTuber någonsin. Tobycus, Smosh, Nigahiga och alla de andra YouTube kan lära Varesig form du. Men jag hatar inte dem. Jag respekterar them.They har modet att göra videor för oss alla att njuta av och du too.I bara hoppas du vet hur mycket oss Bros & Pewdettes [En term jag skapade som beskriver en flicka fan.Clever rätt?] Älskar dig .

En anledning jag skriver det här brevet är att jag har några spel förslag för dig. Nu vet jag att du får dessa hela tiden men dessa spel är EPIC.Here är spellistan och en sammanfattning av spelet:

Corpse Party:
    Spelets utspelar sig i himmelska Värden grundskolan (?????? Tenjin Shōgakkō?), En grundskola som revs efter morden och försvinnandena av flera av dess personal och studenter. I början av serien, som kallas en annan skola Kisaragi Academy (??? @ Kisaragi Gakuen?) Har byggts under grundskolan webbplatsen. En natt är en grupp studenter från Kisaragi berättar spökhistorier om den gamla skolan. De försöker en ritual finns på nätet för att säkerställa deras vänskap varar för evigt när de plötsligt transporteras av en mystisk jordbävning till en annan dimension där himmelska Värden Grundläggande fortfarande existerar och är hemsökt av spöken av skolans mördade barn. Spelaren tar kontroll över Kisaragi Academy studenter när de försöker hitta sin väg hem och överleva de andra mystiska krafter som hemsöker skolan. Det är för PSP så att den kan användas på en emulator.
    Pokemon Snakewood:

Nu, innan du säger "Vilken pokemon spel? Varför i helvete skulle jag spela det här?" Jag tycker verkligen att du skulle njuta av det. Jag gjorde många och det var underbara! Pokemon Snakewood är i huvudsak Pokemon Ruby I EN Zombie Apocalypse!

Din hjälte (eller hjältinna) vaknar upp i ruinerna av Littleroot Town med ett dåligt fall av minnesförlust. När du har hämtat en Poke Ball från vraket av labbet hittar du professor Björk attackeras av en främmande varelse som inte verkar som en vanlig Pokemon ... Den tacksamma professorn fyller snabbt du i och skickar du ut efter din äldre bror, vem letar efter ett sätt att stoppa apokalypsen.

Medan uppenbarligen mörkare och vassare, håller Snakewood en mycket mörk humor hela historien, aldrig riktigt tar sig själv på för stort allvar. Dess klichéer ständigt Lampshaded till den punkt där det är klart bättre än en Bare Lampa. Detta kan bara användas på en emulator som kan laddas ner på
    NEJ.
    Och om du läser detta, bara vet att det betyder mycket att mig. Jag kommer aldrig att veta om du läste detta om du spelar spel jag föreslog [eller nämna mig, MissingnoPokeFactorwhich behöver du inte göra] Keep posta Heavy Rain, Amnesia och Happy Wheels att göra oss stolta!

Kärlek, nummer 1 Pewdette, MissingnoPokeFactor

Brofist ............

................... __
    ............. / '¯ /' ... '/' ¯ ¯ `· ¸
    .......... / '/ ... / .... / ....... / ¨ ¯ \

........ ('(...' ... '.... ¯ ~ /' ... ')

......... \ ................. '..... /

..........'' ... \ .......... _. · "

............ \ .............. (

BROFIST ........... PS Jag är den som heter min fågel Stephano han är en albino citron Parakeet :thumbsup:

The post was edited 1 time, last by DanOS ().